niedziela, 13 kwietnia 2014

SPINALONGA

Dzień dobry,
Dzisiaj chcę zabrać was na wycieczkę na Spinalongę, co prawda byłam tam ostatni  raz kilka miesięcy temu.
Wczoraj wieczorem przypadkiem znalazłam zdjęcia z tego wyjazdu i pomyślałam, że Wam się spodobają.
Mam w swojej "kolekcji" o wiele więcej zdjęć ale są na nich moja rodzina i przyjaciele. Wiem, że nie życzyli by sobie  aby ich twarze pokazywać w internecie.
W drodze do Plaki zatrzymaliśmy się  w małym kościółku Agios Georgios Selinari ( Św. Jorgosa Selinari). Zawsze kiedy wybieram się w stronę Agios Nikolaos tam się zatrzymuję. Jest tam coś magicznego, no i te widoki.












Po przystanku w kościele wyruszamy dalej w drogę.



























Dojechaliśmy a właściwie to dopłyneliśmy na Spinalongę. Wspomnę tylko, że była to wyspa na którą  w latach pięćdziesiątych zsyłano chorych na trąd. Jeśli ktoś czytał książkę "Wyspa" Victorii Hislop to bedzie wiedział o czym mówię a jeśli nie to polecam. Książka jest naprawdę fantastyczna.
Najbliższym większym miastem jest Elunda. Z małej wioski Plaka widać już Spinalongę. Z Elundy aby dotrzeć na  wyspę potrzebujemy około 20-30 minut łódką.


































Dziękuję za oglądanie i mam tylko nadzieję, że Was nie zanudziłam. Przesyłam  buziaki i życzę milej niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz