sobota, 12 kwietnia 2014

Ceramiczny zając cd. wielkanocnych dekoracji......

Witam serdecznie
Dzisiaj jest piękny słoneczny dzień. Energi przybywa, dni są coraz dłuższe i cieplejsze. W końcu znalazłam poszukiwane od dawna zajączki ceramiczne, może są trochę za małe ( w mojej głowie wymyśliłam sobie większe), ale jak się nie ma to co się lubi to się lubi to co się. Chociaż nie do końca zgadzam się z tym stwierdzeniem, ponieważ wychodzę z założenia, że powinniśmy dążyć do swoich celów. No ale to nie jakiś bardzo ważny cel - to tylko zajączki. Kupiłam je w sklepie gdzie można wszystko kupić za 1 euro. Czasami można tam znalezć naprawdę fajne rzeczy.









a poniżej zdjęcia dekoracji z poprzedniego roku, nie było ich za wiele bo w Wielkanoc pracowałam i nie za bardzo miałam chęci dekorować dom







Życzę Wam miłego i ciepłego popołudnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz